5 Ağustos 2018 Pazar

Can Çekişen Bir Kedi Karşısında Üsküdar Ve Beykoz Belediyesinin İlgisizliği

   
       Merhaba arkadaşlar.Bugün sizlere dün yaşanmış bir olaydan bahsedeceğim.Bunu belki birileri okur da sokaktaki hayvanlara karşı bakış açısı ve davranışları değişir diye yazıyorum.Bu kediye sanırız ki araba çarpmıştı, ve acilen veterinere götürülmesi gerekiyordu.Onu veterinere götürecek birinin bulunabilmesi için, ben(@especiallycat), @sinemumas ve @sohaykodernegi  instagramda paylaşım yaptık, ancak birilerini bulamadık.Daha sonra kediyi bulan kişiler kendi imkanlarıyla otobüsle kediyi Beykoz Hayvan Hastanesine götürdü, ama hastane taşınmıştı.Ardından ben belediyeyi aradım ve araç istedim.Saatlerce üsküdar ve beykoz belediyesini beklediler, ama belediye aracı gelmedi.Bu can öğleden akşama kadar bu şekilde can çekişti.Kediyi bulan kişiler kediyi evine götürdü, ve 153 arayarak belediyeden araç istediler.Araç geldi ve kedi götürüldü.Olayı bir de kediyi bulan kişilerin ağzından dinleyelim.




    GUNCELLEME:153 arandı, ve Umut'u aldılar.En kısa sürede iyileşmesini temenni ediyorum.Bu arada Umut'un yaralari yeni değilmiş.En az 2-3 gün bu şekilde acilar çeke çeke yaşamış kuzum😢😢 Umut'un başında saatlerce bekleyen @aptalizm.art ve @artiekins size çok teşekkur ederim guzel insanlar💝 
#Repost @aptalizm.art (@get_repost )
Hayatımda yaşadığım en büyük çaresizliği hissettim. •

         Öncelikle bize yardım eden, yardım etmeye çalışan 
@artiekins @especiallycat @sinemumas @sohaykodernegi ‘ne teşekkür ederiz. 
         
         Umut’u Ortaçeşme Meydanındaki Lisenin duvarında sinmiş bir şekilde bulduk. İki kediye araba çarpmış diğer kedi zaten ölmüş. 
Bir şekilde ne olduğunu çözmeye çalıştık. Yaralarına baktık, ve gerekli sayfalara bildirdik. Beykoz Belediyesini aradık. Belediye her zaman ki belediyeliğini yaptı, ve bizi bir şekilde oyaladılar. Beykoz meydanında olan veterinere götürdük, ama taşınmıştı. Beykoz’daki yaşayan körleşmiş,duygusuz insanlar yardımcı bile olmadılar. Çiğdem öğretmenin kardeşi bize nereye götürebileceğimiz hakkında bilgi verdi. Üsküdar Selimiye Hayvan Hastanesine otobüsle gittik. Bizi otobüse alan şoförlere de teşekkür ederiz.      

          Hayvan hastanesi kapatılmış,taşınmış,iş saatini geçmiş şeklinde çevresindeki insanlar bilgi vermeye çalıştı. Çaresizliğimiz başladı. Üsküdar belediyesi ile irtibat kurduk. Geleceğini, şuanki ekibin bir başka hayvana baktığını, acil bir durum olduğunu ileteceğini beklememiz gerektiğini söylediler. Gelmeyeceklerini 3.30 saat'in sonunda anladık. 
Kediyi ben teslim aldım. Alo 153 ‘ü aradım, ve şuan ki durumu stabil, sadece bekliyorum. •


           Sadece insanlardan beklediğim biraz empati kurun. Daracık sokaklardan o lüks arabalarınızla hızlıca geçmeyin. Biz insanoğlu bütün canlıların yaşam alanlarını ihlal ediyoruz. Her canlının yaşama hakkı vardır. Bu hakkı ihlal edemezsiniz. Bazı şeylerde evet çok güzel duyar kasıyoruz. Ama sadece sözde oluyor bunlar. Bunun hayvan severliliği ile alakası var ya da yok. Bu durumda olan bir hayvanı eğer gönlünüz bırakıp gitmesini el veriyorsa yazıklar olsun o zaman hiç olmayan o insanlığınıza. Bu dünya sadece bize ait değil. Bunu unutmayın. Sadece EMPATİ kurun. Yarın bir gün küçük bir çocuğa da araba çarpıp kaçabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder