12 Nisan 2018 Perşembe

Devlet mama üreten fabrikalarla anlaşma yapmalı !

        Merhabalar değerli okuyucularım.Bugün  devletin mama üreten firmalarla anlaşma yapıp onları düzenli olarak beslemesi gerektiği hakkında yazdım.Instagram ,Facebook gibi yerlerde binlerce gönüllü insan görüyoruz bu işi yapan.Binlerce insanın mama bağışlarıyla her gün düzenli olarak dostlarımızı besleyen gönüllülerimiz var.Hepsine sonsuz teşekkürler ediyorum buradan, ve yaptıkları işin ne kadar zor ve zahmetli olduğunu en az onlar kadar biliyorum.

       Uzun bir süredir aklıma takılan konu ise şu; neden devletimiz mama üreten fabrikalarla anlaşıp hayvanları besleme görevini belediyelere ve onların elemanlarına bırakmıyor.Bunu neden yapmıyor.Hazır gönüllülerimiz zaten bu işi her gün yapıyor.

       Buna ek olarak devlet de hayvanlarımızı beslemek için böyle şeyler yapsa inanın sokakta aç canlı kalmaz.Bu besleme görevini yıllardır  yapan gönülllerimiz her ne kadar canla başla çalışsalar da yeterli olduğunu düşünmüyorum.Devletin de bir bu işe bir el atması gerekiyor.

      Zabıtaların ve görevlilerin evine 3-5 kuruş götürmek için sabahtan akşama kadar bir şeyler satmak veya toplamak için çalışan insanları kovalayacağına, sokaktaki canları beslemek için görevlendirilebilir.Sen ne istiyorsun evini geçindirmeye çalışan sokaktaki gariban satıcıdan,çöp toplayıcısından,simit satan kişiden ? Hayat onlara zaten darbeyi vurmuş, birde siz vurup iyice hayatı çekilmez yapıyorsunuz bu insanlara...


      Suriyelilere ayrılan bütçe milyarları bulurken,bu canların  Suriyeliler kadar değeri yok mu ? Yani bu canların tek suçu insan olmamaları mı ? Bana göre en az insanlar kadar değerliler.Burada daha fazla uzatmayacağım yazdıklarımın da boş şeyler olmadığını düşünüyorum.Bu düşüncelerin Ütopik düşünceler olduğunu düşünmüyorum, ve isteklerim gayet Gerçekçi! 

           Öyle '' onlar bulur yemek ne olacak '' demeyle olmuyor işte.Onlar bize emanetler, ve istediğimiz şeyler hayvanların çıkarlarını en iyi derecede koruyacağımız şekilde olmalı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder