13 Nisan 2018 Cuma

Hayvan öldürme ve işkenceye hapis cezası

Zafer !
Bugune kadar susmadik, ve her turlu caniligin karşısında bu canlarımızı kendi evladımız gibi benimsedik,koruduk,kolladık,haklarını savunduk,her durumda hayvanın en üst derecede menfaatini düşündük.Bu siddet ve oldurme olaylarinda yeri geldi beraber sinirlendik,beraber isyan ettik.Katile ve iskenceciye sadece para cezasi verip saldilar "bu nasil adalet boyle " dedik.Imzalar attik,haklarimizi aradik.En onemlisi de ne biliyor musunuz ? Hic bir zaman yilmadik ve hayal kirikligina karamsarligi düşmedik.Her zaman inancimiz vardi.Çünkü biz hakliydik, her sey canlarimiz,evlatlarimız içindi, ve öyle de olmaya devam edecek.Hayvan severler olarak her zaman dostlarimizin haklarini savunacağız.Bu daha başlangıç.Ben bu olaya çocukluğumdan beri sinir olurdum.Anne babama sorardim insan insani öldürünce ceza var,ama insanlar hayvanlari öldürünce neden ceza yok diye ? Cevap veremezlerdi.Ama ben ozamanlarda yemin ettim bu dostlarimizin haklarini sonuna kadar ne pahasina olsun savunmaya.Dedigim gibi bu bir baslangic.Cezalar hala her ne kadar az olsada, zamanla daha da artacagini dusunuyorum.En azindan para cezasi alip kurtulmaktan bin kat daha iyi.Her şey dostlarimiz için.

2 yorum:

  1. İnşallah bu tasarı sözde kalmaz. Çocuklara, hayvanlara, yaşlılara ve engellilere yapılan eziyetlere bu bile çok az ama, hiç yoktan iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah🙏🙏.Tek istegimiz bu.Daha oncede meclise sunulup reddedilmisti.Yine aynisi olursa insan akliyla dalga gecmek olur bu.

      Sil