10 Haziran 2018 Pazar

Baktığı Kediler Aç Kalır Diye Münevver Teyzemiz Köyünden Ayrılamıyor


BAKTIĞI KEDİLER AÇ KALIR DİYE MÜNEVVER TEYZEMİZ KÖYÜNDEN AYRILAMIYOR



      Böyle insanlar hala kaldı mı ya ? deriz ya bazen, işte kaldı, hala var o güzel insanlardan.Kastamonu/Taşköprü'de yaşayan Münevver ninemiz 73 yaşında, ve eşini uzun bir süre önce kaybetmiş, buna ek olarak çocukları da yok.Normalde merkezde yaşayan Münevver ninemiz,  köyündeki kedileri keşfettikten sonra, artık oradan ayrılamıyor, çünkü ayrılırsa kedileri aç kalacak.Bu yüzden köy evinde yaşıyor.Münevver ninemiz her gün düzenli olarak 20 tane kediyi besliyor.



      Merhametli ninemiz kediler için şöyle diyor; '' Onları Allah için çok seviyorum.Bırakıp gitsem kışta, soğukta aç kalırlar'', ve şunları da ekliyor ; ''Kedilere ne verseniz yerler.Patates,kabak,fasülye,et ne yapsam yiyorlar.Kedilere merhamet ettiğim için bakıyorum.Onları bırakıp gidemiyorum.Mecbur değilim, ama bırakamıyorum.''

     Bu teyzemiz gibi vicdanlı,merhametli insanlarımızın artması dileğiyle.Umarım ki bu insanlık dersinle herkese örnek olursun canım ninem <3 .

1 yorum:

  1. Ellerinden öptüm ninem harikasın. Hayvanlara merhamet edene, Merhamet edilir ... Hem bu dünyada hem ahirde... Böyle güzel bir yazı paylaştığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil