5 Haziran 2018 Salı

Bugün sahiplendiğim yavru kedi '' Prenses ''


Merhabalarrrrrr.Arkadaşlar bugün kedi sahiplendim.Daha 2 aylık :) .Çok küçük.Dişi.İsmini Prenses koydum.İlerleyen zamanlarda daha fazla fotoğraf ve video atacağım.O kadar tatlı ki. Bir tane abladan sahiplendim.Anne ve 3 kardeşlerdi.Annesi sarı beyaz ve yeşil gözlü.Diğer 2 kardeşi ise mavi gözlü turuncular erkekler.Ben dişi almak istedim, çünkü kısırlaştırmayacağım ve ileride-yaklaşık 2 yaşına geldiğinde- bunun da yavrulatıp yavrularından 1 tanesini alacağım.Geri kalanları sahiplendireceğim.Bu 2 yaşına gelene kadar zaten 5k lık instagram hesabımın kitlesi daha da artmış olur, ve daha rahat sahiplendirebilirim.Sonuç olarak buradan petshoplara balyalarca para bayılıp cins mins kediler alanlara sesleniyorum.Alın size kedi.Sokak kedisi.Tekir cinsi.Ücretsiz.Önemli olan petshopdan hayvan almak değil, önemli olan sokaktaki muhtaç canlara yardımcı olabilmektir.Sokaklarda bir ton sakat,aç,zavallı canlar varken, gidip petshoptan alıyorsanız hayvan severliğinizden şüphe ederim.Sağlıcakla kalın.
                                             #satınalmasahiplen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder