21 Haziran 2018 Perşembe

Samsun Barolar Birliği Hayvan Hakları Komisyonu Basın Açıklaması


      Bugün saat 12:00'da,  Türkiye'nin 17 ilinde, Barolar Birliği Hayvan Hakları Komisyonu'nun eş zamanlı basın açıklaması vardı.Ben Samsundan katıldım.Gerçekten bütün Samsunluları tebrik ediyorum bu duyarlılıkları için, çünkü o kadar kalabalıktı ki Lokal bahçesi doldu taştı.Trafik durdu.Her yer insan seline büründü.Tüm caddeler afiş ve posterlerle donatıldı...
       O kadar duyurmamıza rağmen katılım 2-3 kişi.Hayvan haklarını koruma konusunda sınıfta kaldınız Samsunlular.Buna da katılım yoksa nereye katılacaksınız ? Gökten vahiy inip yüce bir mevkiden mi davet bekliyorsunuz anlamadım.Neyse hala umudum var. 1 elin parmaklarından da daha az insan bile gelmiş olsa, hala umudumuz var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder